Fremstillet i Italien: ekspertise i fremstilling af automatiske Automat

Faktisk, espresso har gjort os berømte i alle hjørner af kloden, især hvor kaffen er lavet og serveret meget lang (ligesom i Amerika). Dette er fordi drik udtrykt sig selv bevarer alle smag og aroma af Ristede kaffebønner. I disse vilkår, selv i kontorerne, institutioner, strukturer og organisationer rundt om i verden vokser, år efter år, kravet om automater til varme drikke af høj kvalitet, der kan tjene en autentiske og originale produkt, som transmitterer duften og den varme, der kendetegner vores køkken.

Men hvad menes der med automatiske Automat?

Den automatiske maskine er en maskine, der leverer, med afgift, produkter eller tjenester, der kræves fra den endelige kunde. I modsætning til en reel butik, de er ofte ret, en automatisk kaffe kræver ikke personale dedikeret til markedsføring af produkter, der kan bruges selv i mangel af personale, eller når virksomheden er lukket. Desuden, denne type af produkt, har haft flere programmer i det sociale, bare tænk på: skoler, industrier, hospitaler, highway stopper, osv…

En lille nysgerrighed det.

Det antages, at den første automatiske automat har designet og bygget af helten Tzebus i Alexandria i Egypten allerede i 219 f.kr, der opfandt et selvstændigt system for distribution af vand under ceremonier afholdt i templer. Maskine, præsenteret inde en simple men geniale mekanisme på samme tid, faktisk fordelingen var kørt gennem mønter, af deres vægt, trykkes på et håndtag, der er tilladt åbningen af en ventil, som streames nogle mængder vand.

Situationen i dag og markedet

I dag, som i hvert domæne, har teknologien tilladt en sektor, der muliggør automater nu at sælge og markedsføre nogen form for snacks, fødevarer og drikkevarer. Også i de seneste tider har spredes hurtigt intelligent distributører af aviser og cigaretter, baseret på regler og fartplan etableret at distribuere deres produkter kun til visse grupper af brugere, sag i punkt er cigaret distributører, før 9 PM kræver inddragelse af skat-kode for at få adgang til produkter.

Med fremkomsten af globalisering, italienske virksomheder med speciale i fremstilling af salgsautomater er begyndt at investere i internettet til at fremme deres aktiviteter og tilkendegive deres produkter over hele verden.

I disse ord ligner Web de mest umiddelbare og omfattende løsning for at angribe nye lande og markeder, fremme af Made in Italy i verden. Igen og igen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *